ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=246238229405305&id=7746841478
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΗ..... ;
Λεμεσός - Λευκωσία - Πάφος - Λαρνακα - Αμμοχωστο - κυκλικα σε όλη την Κύπρο - θα μπορουσαμε να εουε ενα τέτοιο ποδηλατοδρομο
ναι.... ναι... ναι....
Κοπεγχάγη η πιο φιλική προς το ποδήλατο πόλη στον κόσμο
Το ένα τρίτο όλων των ταξιδιών στην Κοπεγχάγη γίνεται σε ποδήλατο.
Ένας δρόμος μόνο για τους ποδηλάτες ή το λεγόμενο δρόμο ποδηλάτου απεικονίζεται κοντά σε διάσημο ορόσημο Nyhavn στην Κοπεγχάγη της Δανίας, 18 Απριλίου 2017. REUTERS / Fabian Bimmer Σχεδόν το ένα τρίτο όλων των ταξιδιών στην Κοπεγχάγη γίνεται σε ποδήλατο. Εικόνα: REUTERS / Fabian Bimmer
05 Οκτ 2018Sean Fleming-Ανώτερος συγγραφέας, μορφοποιητικό περιεχόμενο
Περιβάλλον και Ασφάλεια Φυσικών Πόρων
Εξερευνήστε τις τελευταίες στρατηγικές τάσεις, την έρευνα και την ανάλυση
Υπάρχουν 675.000 ποδήλατα και μόλις 120.000 αυτοκίνητα στην Κοπεγχάγη, που σημαίνει ότι τα ποδήλατα ξεπερνούν τα αυτοκίνητα κατά περισσότερο από πέντε προς ένα. Έτσι ίσως δεν είναι τόσο περίεργο το γεγονός ότι το 2016 περισσότερα ποδήλατα διασχίζουν την πόλη από ό, τι τα αυτοκίνητα για πρώτη φορά από τότε που άρχισαν οι δίσκοι το 1970 - ένα πραγματικό ορόσημο.
Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) όλων των ταξιδιών στην Κοπεγχάγη γίνεται σε ποδήλατο και το 41% των μετακινήσεων (για εργασία ή σπουδές) είναι αποτέλεσμα της ισχύος των πεντάλ. Για τους ανθρώπους που ζουν καθώς και εργάζονται ή σπουδάζουν στην Κοπεγχάγη, το ποσοστό αυτό είναι ακόμη υψηλότερο - 62%. Κάθε μέρα, οι ποδηλάτες της Κοπεγχάγης κάλυπταν συνολικά 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα το 2016 . Πρόκειται για αύξηση 22% από το 2006.
Ένας από τους κύριους λόγους για τη δημοτικότητα του ποδηλάτου στη Δανία είναι το δίκτυο διαδρομών, συμπεριλαμβανομένων των καινοτόμων γεφυρών, που αποτελούν υπεραγορές ποδηλασίας σε ολόκληρη την πόλη. Αυτό είναι ίσως το κλειδί για την κατανόηση γιατί η Κοπεγχάγη είναι επίσης ένα από τα ασφαλέστερα μέρη για να είναι ποδηλάτης.
Μεταξύ 2006 και 2016, σημειώθηκε αύξηση της αίσθησης ασφάλειας των ποδηλατών - από 53% σε 76%. Αλλά το δημοτικό συμβούλιο θέλει να δει αυτή την αύξηση στο 90% μέχρι το 2025, οπότε και θέλει επίσης να γίνει ουδέτερη άνθρακα στην πόλη .
Ασφάλεια πρώτα για τους ποδηλάτες της Κοπεγχάγης
Η επένδυση της πόλης στην εντυπωσιακή ποδηλατική υποδομή αποδίδει με πολλούς τρόπους. Γιατί όχι μόνο υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία για να πάρει περισσότερους ανθρώπους να χρησιμοποιούν ποδήλατα, υπάρχουν και κάποια σοβαρά οικονομικά οφέλη. Η ποδηλασία είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης χαμηλού αντίκτυπου που μπορεί να δημιουργήσει μυϊκή, οστική πυκνότητα και να αυξήσει την καρδιαγγειακή ικανότητα. Τα στοιχεία από τον υπουργό Οικονομικών υποδηλώνουν ότι κάθε φορά που κάποιος βόλτα 1 χιλιόμετρο στο ποδήλατό του στην Κοπεγχάγη, η πόλη έχει ένα οικονομικό κέρδος 4,80 κορόνα ή περίπου 75 σεντς ΗΠΑ. Αν η διαδρομή αυτή αντικαταστήσει ένα ισοδύναμο ταξίδι με αυτοκίνητο, το κέρδος ανέρχεται σε 10,09 κορόνες ανά χιλιόμετρο ή περίπου 1,55 δολάρια. Και με 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα που κυκλοφορούν καθημερινά, αυτό είναι ένα δυνητικό όφελος για την πόλη μεταξύ $ 1,05m και $ 2,17m, καθημερινά.
Αυτά τα κέρδη προέρχονται από πολλαπλές πηγές, συμπεριλαμβανομένων των μικρότερων χρόνων μετακίνησης λόγω μειωμένης - ή ακόμη και εξαλειφθείσας - κυκλοφοριακής συμφόρησης και μειώσεων της άδειας ασθενείας . Ωστόσο, η Κυπριακή Πρεσβεία της Δανίας, μια συλλογή δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών που προωθούν την ποδηλασία, επισημαίνει επίσης την αύξηση των λιανικών δαπανών. Περίπου το ένα τρίτο (32%) όλων των δαπανών υψηλού δρόμου και σούπερ μάρκετ προέρχεται από ανθρώπους που έχουν ταξιδέψει στα καταστήματα με ποδήλατο. Το φαινόμενο αυτό γίνεται αισθητό ακόμα πιο έντονα σε εκείνες τις τοπικές εμπορικές περιοχές που έχουν επενδύσει σε φιλικές προς τον κύκλο υποδομές.
Όλα αυτά τα ποδηλασία είναι εξαιρετικά νέα, αλλά απαιτεί ένα πρόγραμμα συνεχιζόμενων επενδύσεων. Από το 2005, έχει δαπανηθεί περίπου ένα δισεκατομμύριο κορόνες για την ποδηλατική υποδομή της πόλης. Αυτό είναι περίπου 155 εκατομμύρια δολάρια. Το 2017 υπήρχαν 3,9 χιλιόμετρα νέων ποδηλατοδρόμων, 600 χιλιόμετρα πράσινων ποδηλατικών διαδρομών και πέντε νέα σούπερ ποδήλατα που εγκαινιάστηκαν στην περιοχή της Κοπεγχάγης. Επιπρόσθετα, δημιουργήθηκαν 3.500 θέσεις στάθμευσης νέων κύκλων και συλλέχθηκαν 12.900 εγκατεστημένα ποδήλατα.
Λιγότερα ταξίδια αυτοκινήτων - ένας βασικός στόχος
Ελπίζουμε ότι αυτό θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερους Δανοί σε τροχούς - οι αρχές της πόλης υπολογίζουν ότι ενθαρρύνουν 15% -20% περισσότερους ποδηλάτες κάθε φορά που ανοίγουν έναν ειδικό ποδηλατόδρομο. Αλλά με όλα τα συναφή κοινωνικοοικονομικά οφέλη που προσφέρονται, θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει έμπνευση για άλλες πόλεις που ελπίζουν να ενθαρρύνουν περισσότερους ανθρώπους να μπουν στο ποδήλατό τους.
Στο Παρίσι, τα σχέδια διαμορφώνονται για να ενθαρρύνουν περισσότερους ανθρώπους σε δύο τροχούς. Επί του παρόντος, η ποδηλασία αντιπροσωπεύει μόνο το 3% όλων των ταξιδιών του παριζινού κοινού , κάτι που είναι πολύ χαμηλότερο από τα ποσοστά που παρατηρούνται στη βόρεια Ευρώπη. Για να συμπέσει με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024, οι οποίοι πρόκειται να φιλοξενηθούν στο Παρίσι, η γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζεται να επενδύσει 350 εκατ. Ευρώ (410 εκατ. Δολάρια) σε ποδηλατική υποδομή τα επόμενα επτά χρόνια.
Η Κίνα αντιμετωπίζει επίσης την αναζωογόνηση της ποδηλασίας. Η πόλη του Xiamen δημιούργησε ένα 7.6 χιλιόμετρο υπερυψωμένο οδό για ποδήλατα - τη μεγαλύτερη διαδρομή ποδηλασίας στον κόσμο - το οποίο σχεδιάστηκε από τους ίδιους δανικούς αρχιτέκτονες που ήταν υπεύθυνοι για μερικούς από τους πολιτιστικούς κύκλους της Κοπεγχάγης. Παρόλο που τα προγράμματα ανταλλαγής ποδηλάτων τόσο στο Xiamen όσο και στο Πεκίνο έχουν οδηγήσει σε τεράστιες σωρούς απολεσθέντων ποδηλάτων . Επομένως, θα μπορούσε να υπάρξει ακόμη κάποια προσφορά και ζήτηση finessing να γίνει.
Xiamen: τα ανεπιθύμητα ποδήλατα γίνονται μάτια Εικόνα: (REUTERS / CHINA OUT)
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ για το Τμήμα Μεταφορών, υπολογίζει ότι τα προγράμματα ποδηλασίας μπορούν τυπικά να επιτύχουν αναλογίες ωφέλειας προς κόστος στην περιοχή από 5: 1 έως 19: 1, ποδηλατική πόλη " ύψους £ 377 εκατομμυρίων στην Εθνική Υπηρεσία Υγείας για την εξοικονόμηση κόστους της υγειονομικής περίθαλψης.
Εν τω μεταξύ, οι Κάτω Χώρες - όπου υπάρχουν περισσότερα ποδήλατα από τους ανθρώπους - η κυβέρνηση απαγορεύει τη χρήση κινητών τηλεφώνων ενώ ποδηλασία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων ασφαλείας.[πηγή:]
🐷
Ποδηλατάδα νυχτερινή, σεβομαι και γνωρίζω τη πόλη μου κάθε Παρασκευή βράδυ. Λεμεσός Non stop Night-Cycling, full Fridays throughout the year. ...!! under the Limassol Νight lights.. Fun.! © #FridayNight_BikeLimassolCy - παρακαλούμε τους αναγνώστες σε καθε επιτρεπτή αντιγραφή των κειμένων και φωτογραφίας, σε δημόσιες κοινοποιήσεις να αναφέρονται όλες οι πηγές.. - ευχαριστούμε #ΜΚΟ_κοινότητα - ευχαριστούμε © magicArt'pages_action4eu.org _general management -webEditingProfiles-soniatexarheia - ☺ - © Voluntary Community - FreeTeamOf socialEvents in Europe © 2018 magicArt pages.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
..ποδηλατόβολτες νυχτερινές... Κέφι, Υγεία, Δώρο μια όμορφη βραδιά με ποδήλατο μεσα στην αγαπημένη μας Λεμεσό.